loader image
НОВО от Green Path: HR Компас - задайте пулса на промяната!
ВИЖТЕ КАК
article image (8)
октомври 1, 2020

Дигитализация на HR административни процеси - “мисията възможна”

Дигитализирането и автоматизирането HR административни процеси и задачи се откроява като все по-приоритетна нужда в много организации, независимо от предмета на тяхна дейност. Като че ли по-отлагана и измествана от други приоритети в организациите, тази година Covid - 19 и пандемията дадоха силен тласък на темата за дигитализирането на много от времеемките работни процеси. В това число, в области и професии, които традиционно са по-консервативно установени, като класическите административни услуги и задачи, например.

В унисон с „новата реалност“ днес, през септември екип консултанти от Green Path в партньорство с наш клиент, завършихме консултантски проект на тема “Възможности за дигитализация на HR процеси, с фокус административни HR задачи”.

Но дори и ролята ви да не е пряко свързана с пейрол и администриране, вероятно можете да си представите за какъв обем от документация и колко време за събиране, проследяване, отчитане и анализиране ежедневно се инвестира в дейности като:

След като анализирахме нуждата заедно с клиента, в обхвата на проекта заложихме цялостен преглед и анализ на основните HR административни процеси, с цел обобщаване на възможностите за трансформирането им в дигитални процеси, съобразно трудовоправните изисквания в България.

Ролята на Green Path беше да събере и анализира информацията за текущия процес в компанията и да изготви доклад с адаптирани препоръки за справяне с възможните ограничения и рискове при трансформацията на HR административни процеси в дигитални. В контекста на организационната структура и среда на клиента, бе предложено аргументирано становище за приложимите и най-важни аспекти в процеса на дигитализация, а също и промените, които следва да бъдат направени във вътрешни правилници, допълнителни споразумения със служителите и други документи в компанията. Като неизменна част от контекста на работата ни бяха законовите регулации и документи, които уреждат въпросите за съхранение и дигитално управление на документооборота.

В рамките на месец, проекта беше завършен успешно. Като тук, още повече се откроиха уменията и опита на консултантите да вникнат в организационния контекст и да предложи решения, които са адекватни за нивото на развитие в компанията.

Благодарни сме за доверието и за шанса да бъдем ангажирани в толкова стратегически важен проект за компанията и същевременно много актуален за пазара на труда днес. Несъмнено реализацията на подобни проекти, носят не само адекватен отговор на организационните промени, предизвикани от COVID - 19, но и носят допълнителни ползи за ефективността на работния процес на всички, част от организацията.

← Назад Прочети още →
Изработка - Digital New Era
apartmentenvelopeprintermap-markerearthlinkcrossmenuchevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram